MÜSAHİBƏLƏR

Coşğun Sem

Coşğun Sem

"Anam mənə Van Qoqun əsərlərini göstərəndə 10-11 yaşındaydım və mən elə o zamandan dəli kimi rəsm çəkməyə başladım. 12 yaşımda hər gün səkkiz saat rəsm çəkirdim. Kollecdə təhsil almaq mənim üçün çətin idi: mən gecələr işləməyə və gündüzlər yatmağa alışmışdım"
TANQO RİTMİNDƏ

TANQO RİTMİNDƏ

Festival çərçivəsində bir neçə dərs keçirmək üçün Bakıya gələn, tanqo dilində danışan argentinalı xanım – Sesiliya Akosta ilə bu möhtəşəm və emosional rəqs haqqında danışdıq
ABŞERONUN DUZU

ABŞERONUN DUZU

“Abşeron küləyindən doğulanlar”. Ötən yay Erart muzeyində böyük uğurla keçirilən Azərbaycan rəssamlarının sərgisinə məhz belə sanballı ad verilmişdi. “Abşeron məktəbi” nümayəndələrinin rəngarəng əsərlərinin mürəkkəb polifoniyası sırasında Fazil Nəcəfovun da heykəlləri inamlı akkordlarla səsləndi
YADLAR ARASINDA ÖZÜMÜZÜNKÜ, ÖZÜMÜZÜNKÜLƏR ARASINDA YAD

YADLAR ARASINDA ÖZÜMÜZÜNKÜ, ÖZÜMÜZÜNKÜLƏR ARASINDA YAD

Odri Totunun görünüşü və plastikasına, İzabel Yupperin ekran cazibəsinə sahib olan aktrisa xarici kövrəkliyinin arxasında güclü xarakterini gizlədir. Buraya onun gizli mesaj verən və xüsusi "əsəb" ya da drayv gizlətdiyi gözlərini də əlavə edək - və Nəsrin Cavadzadənin aktrisalıq istedadına dair bir təsəvvürünüz yaranacaq
ÇOXÜZLÜ PRINCIPE

ÇOXÜZLÜ PRINCIPE

Böyük transformator, Principe Maurice asanlıqla maskaları dəyişir - Kazanovadan tutmuş Karfagen çariçası Didonaya qədər və hər bir obraz valehedici xırdalıqlara qədər düşünülüb
HƏR ŞEYİ BACARAN İNSAN

HƏR ŞEYİ BACARAN İNSAN

2017-ci ildə Nikolaos D. Kanellos Yunanıstanın yeni səfiri vəzifəsinə təyin olundu. Yazıçı və rəssam olaraq cənab Kanellos bizə Azərbaycan ilə Yunanıstan arasındakı əlaqələrin yaradıcı tərəfi barədə danışdı